Ozaviatsiya agentligi
Davavianazorat

Ishonch telefoni

Bosh / Ishonch telefoni
Davavianazratning rasmiy saytiga kiruvchilar

Davavianazorat Ishonch telefoni orqali tudhgan murojaatlarini tahlili



Fuqaro aviatsiyasidagi mavjud masalalarni tezkorlik bilan hal etish, aviatsiya tashuv xavfsizligini taminlash maqsadida, parvozlar xavfsizligini nazorat qilish davlat inspeksiyasi huzurida Ishonch telefoni ishlab turibdi.

Ishonch telefoni bilan quyidagi raqamlar orqali boglanish mumkin. Ish vaqti har kuni shanba va yakshanbadan tashqari 9-00dan 18-00gacha (tushlik vaqti 13-00dan 14-00gacha). Quyidagi telefon raqamlari boyicha murojaat qilish mumkin:
Shahar kodi Telefon raqami Ish vaqti Dam olish kuni
99871 120-00-60 9-00 dan 18-00 gacha
tushlik vaqti 13-00dan 14-00 gacha
Shanba
Yakshanba


Ozbekiston Respublikasi parvozlar xavfsizligini nazorat qilish Davlat inspeksiyasi Ishonch telefoni ish tartibi

Ozbekiston Respublikasi parvozlar xavfsizligini nazorat qilish Davlat inspeksiyasi Ishonch telefoni mazkur ish tartibi Ishonch telefoniga tushgan murojaatlarning qabuli, qayd etilishi va korib chiqilishi tartibini belgilaydi.

I.Umumiy qoidalar.
1.1.Ishonch telefoni Davavianazorat inspeksiyasining jismoniy va yuridik shaxslar bilan ularning murojaatlari boyicha bevosita aloqada bolish vositasidir.
1.2.Ushbu Ish tartibida quyidagi asosiy tushunchalar qollaniladi:
Ishonch telefonini texnik jihatdan taminlanishi Ishonch telefonini ornatish va ish holatida saqlash. Operator Ishonch telefoniorqali kelib tushadigan murojaatlarni qabul qiluvchi, qayd etuvchi va hujjatlashtiradigan, Davavianazorat inspeksiyasi tomonidan tayinlangan vakolatli mansabdor shaxs;
jismoniy va yuridik shaxs Ishonch telefoniga murojaat etgan shaxs.

II. Ishonch telefoni tarmogini ishlashini taminlash uchun zarur ishchi kuchi va pul mablaglari
2.1. Ishonch telefoni ishi boyicha umumiy rahbarlikni inspeksiyaning nazorat va hujjatlar bilan taminlash bolimi boshligi amalga oshiradi. Ishonch telefonidan tushgan murojaatni bevosita qabul kilish, qayd etish, tahlil etish hamda hujjatlashtirishni taminlash ishlarini Operator amalga oshiradi.
2.2. Ishonch telefonining ishlashi kunning ish vaqtida taminlanadi. Ushbu maqsadda Ishonch telefoni tizimi uni normal holatda ishlashiga imkon beruvchi, Davavianazorat inspeksiyasining maxsus ajratilgan va tegishli ravishda jihozlangan xizmat xonasida ornatiladi.
2.3. Davavianazorat:
Ishonch telefoni ishiga masul shaxs tayinlanishini;
Ishonch telefoniga tushadigan murojaatlarni qabul qilish, tahlil etish va hujjatlashtirilishini, har kungi murojaatlarni matn shakliga keltirishni;
Ishonch telefonidan olingan murojaatlar, telefon orqali sorovlar matnini Davavianazorat rahbariga taqdim etilishini;
yozib olingan axborotni saqlanishini taminlaydi.
2.4. Ishonch telefoni ishi boyicha umumiy rahbarlikni amalga oshiruvchi masul shaxs Ishonch telefonini texnik yaroqliligi hamda uzluksiz ishlashini taminlaydi (muloqotni olib borish, telefon apparatida trubkani qoyish holatini nazorat qiladi va boshqalar).
2.5.Ishonch telefoni raqami Davavianazorat inspeksiyasining rasmiy veb-saytiga (www.uzcaa.uz), shuningdek, Davavianazorati egallab turgan hamma kirishi mumkin bolgan xona va (yoki) boshqa ajratilgan joylarda faoliyati togrisidagi axborot bilan axborotdan foydalanuvchilar tanishishi uchun moljallangan axborot stendlari va (yoki) shunday maqsad uchun moljallangan boshqa texnik vositalariga joylashtiriladi.

III. Ishonch telefoni orqali kelgan murojaatlarni qabul qilish, hujjatlashtirish va tegishli tarkibiy tuzilmalarga jonatish.
3.1. Ishonch telefoniga keladigan murojaatlarni qabul qilish (+99871)120-00-60 telefon raqami orqali amalga oshiriladi. Jismoniy va yuridik shaxslarning Ishonch telefoni orqali murojaatlarni qabul qilish Operator tomonidan dushanbadan jumagacha (bayram kunlaridan tashqari) soat 9:00 dan 17:00 gacha amalga oshiriladi.
3.2.Ishonch telefoni orqali murojaatlarni qabul qilish real vaqt rejimida operator hamda jismoniy va yuridik shaxs ortasidagi suhbat shaklida amalga oshiriladi.
3.3. Ishonch telefoni tizimida chaqiriq signali kelganda Operator abonent bilan suhbatga kirishadi hamda unga Davavianazorat inspeksiyasiga murojaat qilish, shuningdek, Ishonch telefoni boyicha murojaatni taqdim etish tartibini tushuntiradi.
3.4. Korsatilgan malumotlar elon qilingandan keyin, Operator murojaat qiluvchiga ozini tanishtiradi: Davavianazorat inspeksiyasining Ishonch telefoni, Sizni eshitaman. Songra u murojaatning mazmunini diqqat bilan tinglaydi. Ishonch telefoni orqali murojaat qiluvchi bilan suhbat odatda murojaat qiluvchining sorovlari va operatorning aniqlashtiruvchi savollarini erkin usulda berilishidan tashkil topgan boladi. Agar murojaat qiluvchi savolning mazmunini aniq yetkazib berolmasa, Operator murojaatning mohiyatini inobatga olib, murojaat qiluvchidan odob bilan sorovnoma otkazadi.
3.5. Erkin suhbat davomida Operator murojaat qilgan jismoniy shaxsni xulqini tahlil etib, uning sozida mumkin bolgan ruhiy chekinishlar belgilarini aniqlaydi, shuningdek, ruhiy chekinish alomatlari mavjud shaxslarni axboroti ishonchliligini ham inobatga olishi kerak. Aloqa qayerdan ulanganligini ham aniqlanadi chet eldanmi yoki Ozbekiston hududidanmi. Keyinchalik, odob bilan Operator murojaat qilgan shaxsni savollarga javob berish uchun vaqti mavjudligini aniqlashtiradi, telefon raqamini beraoladimi yoki boshqa aloqa usuli bilan u bilan boglaniladimi, familiya, ismi va otasining ismini soraydi. Agar unda biron-bir hujjat yoki hujjatga oid material mavjud bolsa, jismoniy shaxsga faks orqali yoki elektron pochta orqali Davavianazorat inspeksiyasining rasmiy elektron manziliga yuborishni taklif etadi.
3.6. Operator tomonidan jismoniy va yuridik shaxslarning Ishonch telefoniga murojaatlari hujjatlashtiriladi, yani murojaatlar qayd etiladi va hisobi yuritiladi. Murojaat qayd etilganidan song, osha kunidan kechiktirmasdan Davavianazorat boshligiga murojaat matni bajaruvchilarini tayinlash uchun beriladi. Qayd etish kitobi raqamlanadi va tikilib, muhrlanadi. (1-ilova)
3.7. Operator har kuni 18-00 holatiga Ishonch telefoniga tushgan murojaatlarning yagona malumotini tayyorlaydi.
3.8. Malumotda Ishonch telefoniga tushgan murojaatlarni soni, xususiyati va qisqacha mazmuni aks ettiriladi. (2-ilova)
3.9. Murojaatlar boyicha tuzilgan yagona malumot keyingi kun soat 10-00 gacha direktor qabulxonasiga taqdim etiladi.
3.10. Davavianazorat inspeksiyasining Nazorat va hujjatlar bilan taminlash bolimi boshligi har chorakda Ishonch telefoni orqali tushgan murojaatlarni tahlilini amalga oshiradi va tahlilni direktorga taqdim etadi.

IV. Ishonch telefoniga tushgan murojaatlarni birlamchi baholash.
4.1. Ishonch telefoniga tushgan murojaatlarni birlamchi baholash quyidagi mezonlar orqali amalga oshiriladi:
murojaatni Davavianazorat inspeksiyasi vakolatiga tegishliligi;
boshqaruv va operativ qaror qabul qilish uchun axborotni toliqliligi;
murojaatda korsatilgan vajlarni ishonchliligi.
4.2. Operator murojaatni qabul qilish davomida jismoniy shaxsdan otkazilgan suhbatda:
murojaatdagi axborotni olingan jihatlari togrisida zarur malumotlarni hamda qoshimcha malumotlarni yigish imkonini beruvchi manbalar doirasini aniqlashtiradi;
murojaatda korsatilgan axborotdan bexabar bolgan, lekin aniq yordam korsata oladigan yoki guvoh sifatida qatnashadigan kishilarni aniqlashtirish boyicha chora-tadbir korishi lozim.

V. Javobgarlik
5.1. Murojaatlar togrisidagi qonun hujjatlarini buzganlik, shuningdek, ushbu Ish tartibi boyicha yuklatilgan vazifalarni bajarmaslik belgilangan tartibda javobgarlikka sabab boladi.

Ishonch telefoni Ish tartibining
3.6.-bandiga 1-ilova
Ishonch telefoniga tushgan murojaatlarni qayd etish kitobi

t/r Sana va vaqt Jismoniy yoki yuridik
shaxsning
F.I.O. yoki nomi
Jismoniy yoki yuridik
shaxsning
manzili va telefoni
Murojaat-
ning
qisqacha mazmuni
Birlamchi korib chiqish
natijasi
Ijrochi F.I.O., olganligi togrisida imzo, sana va vaqti Murojaat-ning korib
chiqish natijasi


Yuklab olish
O'lchami: 53.5 kb Fortmati: doc

Sahifaning oxirgi yangilanish sanasi: 29 04 2019 19:38:40.

Qo'shimcha Havolalar

Faoliyati uchun yagona telefon raqami

+ 99878-120-00-57
Batafsil

Kelajakda Havo kemalariga texnik xizmat korsatish korxonasi sertifikatini berish xizmatini elektron shaklga otishiga qanday qaraysiz?

 Ijobiy
 Salbiy
 Ijobiy, agar qisman otkazilsa (arizani elektron shaklda yuborish)

 



— Foydali Havolalar